Simply the best - subiektywny zestaw ćwiczeń modelujących sylwetkę.

Simply the best – subiektywny zestaw ćwiczeń modelujących figurę 🏋️‍♀️

Simply the best - subiektywny zestaw ćwiczeń modelujących figurę 🏋️‍♀️

Polecamy trening na szczupłą figurę, dzięki któremu spalisz tłuszcz i wymodelujesz najbardziej problematyczne partie ciała: uda, pośladki, brzuch i ramiona. Jest to odpowiedni zestaw ćwiczeń dla kobiet, które chcą uzyskać zgrabną figurę bez nadmiernie rozbudowanych mięśni.  Zobacz, jak ćwiczyć, żeby w krótkim czasie uzyskać idealną figurę.

Trening modelujący idealną figurę powinien składać się z ćwiczeń kardio, które spalają tłuszcz oraz ćwiczeń siłowych . Główne obszary ciała poddawane takiemu treningowi to uda, pośladki, brzuch i ramiona – miejsca najbardziej narażone na przyrost tkanki tłuszczowej. Dzięki regularnym ćwiczeniom wyszczuplisz je, ujędrnisz i nadasz im ładny, wysportowany wygląd bez rozbudowy mięśni.

 

Trampolina

Simply the best - subiektywny zestaw ćwiczeń modelujących sylwetkę.
Simply the best - subiektywny zestaw ćwiczeń modelujących sylwetkę.

To naprawdę intensywny wysiłek kardio. W godzinę można spalić 600–1200 kcal! 10 minut sesji na trampolinie równa się 30 minutom biegania. Ćwiczenia na trampolinie ujędrniają pośladki, wzmacniają mięśnie nóg i brzucha. Taki trening zwiększa gibkość i koordynację ruchową oraz zmniejsza poziom stresu.

Dlaczego jeszcze warto ćwiczyć na trampolinie?

  • wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki;
  • to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się; przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu;
  • skakanie to dobry trening  kardio– usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia;
  • zwiększa gibkość i koordynację ruchową;
  • sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża.

Orbitrek

Orbitrek – efektywny spalacz tłuszczu
Orbitrek – efektywny spalacz tłuszczu

Efekt treningów na orbitreku to szybka redukcja tkanki tłuszczowej. Godzina ćwiczeń  pozwala spalić nawet 800 kcal. Orbitrek wpływa pozytywnie na kondycję mięśni, układ krążenia, dotlenia i poprawia samopoczucie.  Angażuje do pracy ponad 90% wszystkich mięśni ciała. Ćwicząc regularnie na orbitreku można liczyć na  szybkie efekty w redukcji tkanki tłuszczowej i poprawienie ogólnej kondycji organizmu.

  • utrata kalorii
  • wymodelowanie sylwetki
  • wzmocnienie mięśni
  • redukcja tłuszczu wokół pasa
  • poprawa wydolności

Pływanie

Simply the best - subiektywny zestaw ćwiczeń modelujących sylwetkę.
Simply the best - subiektywny zestaw ćwiczeń modelujących sylwetkę.

Pomaga leczyć zwyrodnienia kręgosłupa, odciąża stawy i buduje mięśnie – pływanie to doskonały sport dla każdego. Pozwala spalić od 400 do 800 kalorii na godzinę. Pływanie i ćwiczenia na basenie świetnie wspomagają odchudzanie. Pływanie na basenie to idealny wysiłek dla siedzących godzinami przed komputerem.

  • spalanie kalorii
  • pobudeznie metabolizmu
  • budowanie masy mięsniowej
  • odpoczynek dla stawów
  • Koryguje wady postawy
  • Pobudza układ krążenia

Dodaj komentarz