Jak schudnąć- przegląd skutecznych ćwiczeń odchudzających

Co najlepiej spala tłuszcz – spis pogromców fałdek na brzuchu- ćwiczenia 😀

Co najlepiej spala tłuszcz –  ćwiczenia na fałdki na brzuchu i nie tylko cz.1 wzmacnianie mięśni 

 

Ćwiczenia na płaski brzuch i fałdki na bokach przyspieszają odchudzanie i działanie każdej diety. Dzięki nim uzyskasz szczupłą talię i pozbędziesz się również boczków. 

Ćwiczenia na płaski brzuch i fałdki  opierają się  na napinaniu wszystkich mięśni brzucha, powoduje to ich  przyrost przy równoczesnym spalaniu tłuszczu. Podstawową zasadą ćwiczeń na brzuch jest wydychanie powietrza podczas największego wysiłku i wdychanie w czasie powrotu do pozycji wyjściowej.

Aby ćwiczenia na brzuch były skuteczne, trzeba codziennie wykonywać po 3–4 serie, zaczynając od 12 powtórzeń i stopniowo zwiększając ich liczbę do 30.

 Ćwiczenia wzmacniające- 3 razy w tygodniu z odstępami

Poniższe ćwiczenia służą wzmocnieniu mięśni brzucha i uzyskaniu jego ładnej rzeźby. W bardzo małym stopniu przyczyniają się do spalania tkanki tłuszczowej - do tego służą treningi kardio, które trzeba wykonywać razem z podanymi ćwiczeniami.

1.Spinanie boczne - wzmacnianie mięśni skośnych- propozycja -unoszenie bioder w górę po skosie
2.Przysłowiowe brzuszki - ale skośne- trudniejsze ale wykonalne

3. Opuszczanie prostych nóg - ale z piłką i powoli- szczególnie na końcowej części ćwiczenia

4. Hula hoop: smukła talia i mocny brzuch-  jest skuteczne w modelowaniu sylwetki: wzmacnia brzuch, wysmukla biodra, talię, uelastycznia ciało, i sprawia naprawdę dużo zabawy, kręcimy 10-20 minut dziennie naprzemiennie raz w jedną raz w drugą stronę.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *