Pin It

Co najlepiej spala tłuszcz – spis pogromców fałdek na brzuchu- ćwiczenia 😀

Co najlepiej spala tłuszcz –  ćwiczenia na fałdki na brzuchu i nie tylko cz.1 wzmacnianie mięśni 

 

Ćwiczenia na płaski brzuch i fałdki na bokach przyspieszają odchudzanie i działanie każdej diety. Dzięki nim uzyskasz szczupłą talię i pozbędziesz się również boczków. 

Ćwiczenia na płaski brzuch i fałdki  opierają się  na napinaniu wszystkich mięśni brzucha, powoduje to ich  przyrost przy równoczesnym spalaniu tłuszczu. Podstawową zasadą ćwiczeń na brzuch jest wydychanie powietrza podczas największego wysiłku i wdychanie w czasie powrotu do pozycji wyjściowej.

Aby ćwiczenia na brzuch były skuteczne, trzeba codziennie wykonywać po 3–4 serie, zaczynając od 12 powtórzeń i stopniowo zwiększając ich liczbę do 30.

 Ćwiczenia wzmacniające- 3 razy w tygodniu z odstępami

Poniższe ćwiczenia służą wzmocnieniu mięśni brzucha i uzyskaniu jego ładnej rzeźby. W bardzo małym stopniu przyczyniają się do spalania tkanki tłuszczowej - do tego służą treningi kardio, które trzeba wykonywać razem z podanymi ćwiczeniami.

1.Spinanie boczne - wzmacnianie mięśni skośnych- propozycja -unoszenie bioder w górę po skosie
2.Przysłowiowe brzuszki - ale skośne- trudniejsze ale wykonalne

3. Opuszczanie prostych nóg - ale z piłką i powoli- szczególnie na końcowej części ćwiczenia

4. Hula hoop: smukła talia i mocny brzuch-  jest skuteczne w modelowaniu sylwetki: wzmacnia brzuch, wysmukla biodra, talię, uelastycznia ciało, i sprawia naprawdę dużo zabawy, kręcimy 10-20 minut dziennie naprzemiennie raz w jedną raz w drugą stronę.

 

 

2 komentarze

    • Anna, 2017-10-12, 5:01 PM
    • Autor

    Odpowiedz

  1. Dzień dobry,

    Niestety nie ma miejsca taka sytuacja czyli potocznie nazywana “maso-rzeźba”: “powoduje to ich przyrost przy równoczesnym spalaniu tłuszczu.”. Dodatkowo trening brzucha ma się ni jak do spalania oponki. Jedynie trening brzucha powoduje jak już wzrost wytrzymałości. Z kolei przy diecie z nadwyżką kaloryczną – może powodować przyrost mięśni brzucha i tym samym zwiększenie w sposób wizualny obwodu brzucha (mięśnie wypchają posiadany tłuszcz). W tym linku jest przykład jednego z badań tyczących się miejscowego spalania tłuszczu:
    http://www.albertkosmider.pl/2014/11/jak-zrzucic-boczki-i-jaki-jest-sposob.html
    Aby zgubić brzuch potrzebna jest dieta z deficytem kalorycznym. Tylko prawidłowe żywienie + dodatkowo kompleksowy trening całego ciała + ew. aeroby / interwały gwarantują piękny brzuch.

    Pozdrawiam Was serdecznie
    Trener personalny / dietetyk Albert Kośmider

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.